PPI & PASKIBRA KOTA SERANG

” Siap Berjaya!!!! “

FORGET TO ME Juni 27, 2008

Filed under: Lagu-Lagu Paskibra — Kan9 Ran99a @ 1:24 pm
Tags: , , ,

FORGET TO ME

Saya tunggu engkau, saya tunggu engkau

Rupanya engkau forget to me

Saya taha sakit-sakit

Jungkir balik di paskibra

Rupanya engkau forget to me

Disini aku jadi tambah senang (cihuuuyyy……)

Andai aku burung aku lepas terbang

Cita-citaku ingin jadi paskibraka

Bangun pagi-pagi menuju medan latihan

Untuk mengikuti latihan dasar paskibra

Disinilah aku dibina dan ditempa

Para pelatih perkasa…………..

Mau makan jalan jongkok

Sudah makan lompat kodok

Dicaci dimaki dan dibentak-bentak

Wahai pelatihku betapa majam matamu

Wahai pelatihku betapa sayang padaku

Andaikan kau tahu isi dihatiku

Kucinta padamu………

Kusayang padamu……

 

Tinggalkan Balasan

